Během víkendu 7. a 8. června 2014 se konal již 34. ročník Mistrovství Evropy v závodech do vrchu ve Šternberku. Zde naleznete fotografie ze sobotního tréninku, pořízené v lokalitě Nové Zatáčky. Stejně jako každý rok, i letos to stálo za to!
Historické vozy
Steyr Puch 650
Vozy Steyer-Puch byly vyráběny v Rakousku pod licencí italské automobilky FIAT. Pod kapotou tyhle speciály, upravené pro závody, skrývají motory o obsahu 676 ccm a 659 ccm.
Skupina GT
Nissan 350 Z
Pouze tři vozy mezi soupeřily v kategorii GT. A dva byly stejného typu - Nissan 350 Z, s agregátem o obsahu 3 499 ccm.
Porsche 997 Cup
Třetí zástupce rodinky GT. A rozhodně to není žádný třetí vzadu, naopak, s obsahem 3 600 ccm je pro Nissany silnou konkurencí.
Skupina E2-SH
Mitsubishi WRC 05
Závodní automobil pilotovaný něžným pohlavím. Veronika Cichá je nad očekávání zdatná závodnice a v kategorii E2-SH se dokáže prosadit i mezi silnou mužskou konkurencí. Klobouk dolů, palec nahoru.
Mitsubishi Eclipse
Pod kapotou vrní motor s obsahem 3950 ccm, stejně, jako ve voze již zmíněné V. Ciché.
Mitsubishi Lancer EVO
Motor má obsah 3990 ccm.
Mitsubishi Lancer EVO 600
Skupina E2-SH byla hojně obsazená a v oblíbenosti jednoznačně vedly vozy značky Mitsubishi. Papírovo obsah tohoto typu by měl činit 3995 ccm.
Audi WTTR - DTM
Velice rychlý vůz slavného týmu SVC náchod. Papírově rozhodně nejrychlejší vůz skupiny.
Skupina E1
Škoda Fabia
Upravená Fabie jede opravdu dobře a zvuk také diváky potěší.
Škoda Felicia
Sice se jedná už o starší kousek, ovšem zdání klame. Jedná se o ostrý vůz, málokdo by tipoval 1400 ccm, ale víc pod kapotou není.
Škoda 130 LR
Někdo by možná řekl krásný veterán. Ale opak je pravdou, tenhle vůz je totiž vybaven motorovou jednotkou obsahu 1595 ccm a dokáže moderní vozy pořádně potrápit. Během tréninků jezdila škodovka na výbornou, bohužel v závodě zradila technika.
Skupina E2-SC
Osella PA 20 S
Z tréninkového dne jediná použitelná fotografie, bohužel, zrovna ta nejsmutnější. Odstavená závodní Osella českého jezdce Petra Vítka. Technické problémy prostě k automobilovým závodům patří, to se nedá nic dělat.
Žádné komentáře:
Okomentovat